luni, 24 februarie 2014

Introducere

Salut. Eu sunt Tavi. Am 24 de ani, sunt născut pe 3 decembrie înainte de Revoluție. Sunt proaspăt masterand la Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu. Îmi place să dansez - de preferat, populăroase -, să fotografiez figuri simpatice și flori... multe flori. Sunt nou în ale blogurilor și o să mă acomodez cu timpul cu ce implică. O să încerc să postez gradual, în funcție de ce se mai întâmplă în jurul meu. De la o vreme sunt mai revoltat ca de obicei și nu prea mă mai mulțumește nimic. Dragobete reușit în continuare. Stay tuned!!!

2 comentarii:

  1. Mda...pai nu vreau sa ma aglomerez intr-un comentariu pompos.Am avut si eu un blog odata dar am renuntat cu timpul! Motivul? Inca neelucidat. In primul rand imi place ca ai un limbaj elevat presarat cu elemente simple, e cladit bine, expunand o intensitate de trairi cu o tenta fina de umor. Trecand la subiect: Toate relatiile sunt facute sa se termine.Omul e animal si nu este structurat sa fie monogam, doar ca este constrans de socitetate prin ideea de casatorie etc si bla bla. Ce ne face diferiti? Sentimentele! Dar oare de ce ne doare? Faptul ca nu mai este langa noi sau amintirile cu ea care probabil nu se vor mai repeta, teama pe viitor cu nici o alta persoana nu va mai fi la fel? Pana la urma asta e! Tot drumul inainte, ca iubiri tot apar la coltul strazii!:))). Cheers!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare. Legat de blog, inca nu e prea tarziu sa te reapuci :)) poate ti-ar prinde bine. Legat de relatii.. ar fi fost bine ca una anume sa nu se termine. Noi sa fim sanatosi. Spor in toate, numa' bine! :D :D

    RăspundețiȘtergere