joi, 13 martie 2014

We are all searching for someone whose demons play well with ours

         Salutare, salutare. E primăvară - a durat ceva -, am trecut de la 9 cojoace la un singur tricou. În cazul meu, cu balauri pe chiept, că așa mi-e felul, mai zăpă. Sunt nebuuuun!! :D 
Cu toții avem, vorba lui Van Damme, our ups and downs. Important e să mergi mai departe. Cu cine te face fericit și cu persoane lângă care te simți cel mai bine. Și când spun bine, mă refer la toate sensurile lui. Ce contează că-ți place de o colegă de la master, de o amică sau de o persoană pe care abia ai cunoscut-o? Momentele de care te bucuri și lucrurile cu care rămâi contează. The chase is better than the catch, it's not the destination so much as the journey, teoretic, dar ambele își au rolul lor, în egală măsură. Mie-mi e drag de cine-mi e drag și sper ca, la un moment dat, sentimentul să fie reciproc. Nu-mi fac planuri că nu mi se potrivesc socotelile de acasă cu cele din târg, dar mă bucur de fiecare clipă în compania cui trebuie, în calitate de ce vrea ea. 
Oficial îmi  merge bine. Și-mi mușc buzele de drag și voie bună!!


Mulțumesc pentru clipe frumoase și pentru efortul de a citi articolul :* o primăvară cât mai pe placul fiecăruia din voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu