joi, 6 martie 2014

Zile mai bune

      Salutare, națiune. Bine ați revenit pe blogușorul meu. Tocmai a trecut 6 martie, pentru mine personal fiind baba viitorului și ziua care prevestește mai mult sau mai putin cum îmi va fi anul de aici încolo. Per total, a fost bine. Mă așteptam să se ivească ceva să dispară buna dispoziție tipică mie, dar, culmea, toate mi-au mers bine. Am început ziua cam de dimineață, dar se mai întâmplă, mai ales în cazul vieții de cămin. Nu-i bai. La facultate a fost o zi pe cinste. Persoane frumoase, figuri vesele. Am reușit să fac ce-mi place cel mai mult în timpul orelor - să le stric. Spre norocul meu, nu m-a dat stimata doamnă profesoară afară din clasă. Probabil nu trebuie să mă culc pe urechea asta.             
        Am fost tot numai un zâmbet. Mi-am petrecut ziua alături de persoane dragi mie, de prieteni, de colegii mei de cameră, de marea a doua familie numită Cămin, într-o atmosferă plăcută; am făcut poze, m-am simțit mai mult decât OK. Mi-aș dori ca toate zilele să-mi fie așa în continuare. Postarea asta e scrisă la 3: 47. AM :) Mă chinuie talentul, asta e clar. 

Să ne reauzim cu bine, multa voie bună și distracție faină-n continuare că doar e primăvară. Măcar cu numele deocamdată. 
Stay tuned. 
PS: Mulțumesc oamenilor veseli și optimiști din viața mea! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu