luni, 12 mai 2014

Lord Friendzone

                 Fenomenul "friendzone" prezent în filme, seriale, telenovele, viața străinilor etc. ne-a lovit de mult timp și pe noi, românii. Te înțelegi bine cu cineva, râdeți, glumiți, petreceți ceva timp împreună, păreți a vă potrivi pentru început măcar la gânduri. Întâmplător sau nu, sunteți singuri. Te roade sub limbă...să pui o întrebare. Și răspunsul e rapid, fără să iți dea prea mari șanse: Nu vreau să stricăm așa prietenie frumoasă!

Pardon me if I'm wrong. De unde știi că o să se strice ceva..dacă nici măcar nu-mi dai o șansă? Nu știu cât de greu ar fi, mai ales când ai așa multe-n comun cu persoana care te-ar vrea pentru ceva mai mult decât o relație de prietenie amicală.

               Prietenie cu beneficii? Poate fi o variantă.. dar nu știu cât e de frumos nici să tratezi pe cineva ca pe un obiect și să-i acorzi importanță doar pentru câteva momente. Dă-mi, dă-ne o șansă. O fac eu să merite sau măcar îmi încerc norocul. After all, nu-s chiar așa de lepădat. Dacă vrei ceva, spune-mi; când nu sunt eu în stare să fac un pas, fă-l tu dacă mă placi. Mă prind mai greu ;)


Seară faină, boys and girls.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu