sâmbătă, 2 august 2014

Povești cu surprize

        Salutare, salutare. Nu vreau să plictisesc încă de la început, așa că o să mă rezum la a vă povesti despre povestea mea actuală. Cum bine știți, sunt masterand la Sibiu. Cum toate lucrurile se întâmplă cu un scop, la un moment dat cineva din exterior mi-a cerut niște informații. Toate bune și frumoase, s-a întâmplat să știu despre ce era vorba, s-a întâmplat să ofer ajutorul. Încet-încet, am observat că sunt și lucruri comune despre care să vorbim în afara celor legate de școală. 

Curios, tot am mers mai departe. La un moment dat, ne-am gândit cum ar fi.. dacă ar fi :D. Schimburi de impresii, de nr de telefon, din una în alta.. s-a întâmplat o m
inune. Tânjeam de ceva timp dupa genul ăsta de iubire și a apărut. E persoana pe care oricine și-ar dori-o lânga ea. Are toate calitățile posibile și imposibile. Fără o modestie nenecesară în situația de față, e perfectă. Și am de gând să n-o mai las să plece de lângă mine. Nu de alta, dar mi-e prea dragă si mi-e prea bine cu și alaturi de ea. EA e muza mea, mă inspira, mă susține și o susțin moral, ne respectăm, ne admirăm, ne îndrăgim, ne.... iubim :*

Suntem la început, dar toate poveștile frumoase cu început apar. Vreau să povestesc peste ani despre această frumoasă relație ca despre ultima. Între noi fie vorba, mă cam  visez îmbătrânind langa ea. Culmea, si ea cam același lucru și-l doreste. Sper să reușim. Un bătrân și-o bătrânică, doua jucării, să meargă ținându-se de mână, cu o casuță mică, liniște în familie, un cățel..și o pisică :D 

Iubiți-vă mult și frumos și să avem fiecare ce povesti nepoților. Lucrurile bune apar de unde și când nu te aștepți. Și ce ne dorim și pentru ce luptăm, durează! Noapte bună, prieteni dragi! Te iubesc, Raluca! :* :*

Un comentariu: