marți, 19 august 2014

Prin ochii ei

              Salutare.  Sunt impreuna cu o fata minunata de ceva timp si sunt cel mai fericit alaturi de ea. Pana zilele trecute, cumva aveam impresia ca eu sunt cel mai entuziasmat din noi doi de relatia asta. O prietena buna si o persoana deosebita mi-a zis punctul ei de vedere, punct de vedere din afara :D [cel mai bun lucru]. Ideea e in felul urmator. M-am inselat pic mai mult. Sufletica mea da semne si mai mari de entuziasm fata de mine si informatia asta vine din partea cuiva care ma stie pe mine de mai mult timp. Curioasa treaba, dar e un detaliu foarte important. De fapt si de drept, prin ochii ei eu sunt o persoana mai buna. Sentiment reciproc, de altfel. Imi cer scuze pt balbaieli in ganduri si idei, ma mai intimidifastacesc si eu. Ma pierd cand vine vorba de EA. 
O muza pentru mine, un caracter minunat, o iubita deosebita.
Si ce e si mai important, a mea! Tine-te bine, micuta mea, eu nu mai plec! :* 
Sa facem amandoi o lume a noastra si sa ne vedem mai frumosi in fiecare zi prin ochii celuilalt.


                                                    PS: I love you. Always and forever

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu